Často Kladené Otázky

Puzzle

Puzzle nedoporučujeme dětem mladším 7 let, protože malé dílky mohou spolknout a vložit do úst a jejich jemná motorika ještě není na takové úrovni, aby si mohly puzzle užít.

Nad 7 let věku již toto riziko nehrozí, ale ve věku 7-8 let může dítě stále čas od času potřebovat pomoc maminky nebo tatínka. 😊

Ačkoli se koordinace očí a rukou začíná obvykle zhoršovat mezi 60. a 70. rokem života, zpětná vazba naznačuje, že i ve věku do 90 let mohou mít děti a dospělí z puzzle stále stejnou radost.

Puzzle navíc stimulují každý neuron v mozku a podporují kognitivní schopnosti, což je zvláště užitečné při prevenci demence ve stáří.

Barvy puzzle odpovídají barvám na obrázcích a povrch je spíše matný než lesklý/jasný, což je dáno povahou dřevěného materiálu.

Naše dřevěné puzzle jsou zhruba stejně složité jako tradiční puzzle o 500 až 1000 dílcích, takže se nemusíte bát, že byste s nimi byli hotovi raz dva.

Jak dlouho bude trvat sestavení, záleží hodně na tom, kdo puzzle sestavuje.

Dospělému páru, který má skládání puzzle v krvi, to může trvat dvě hodiny, zatímco mladšímu dítěti může trvat až pět hodin, než samo složí poslední dílek.

Puzzle se obvykle skládají z přibližně 150 dílků (dřevěné puzzle s přibližně 150 jednotlivými dílky je stejně složité jako klasické puzzle s 500 až 1000 dílky) a velikost puzzle je přibližně jako list papíru A4 (21 x 29,7 cm).

Každé puzzle má jinou velikost a přesný počet dílků v každém puzzle zjistíte kliknutím na tlačítko “PŘIDAT DO KOŠÍKU” na stránce s puzzle.

Všechna naše dřevěné puzzle jsou ideálním dárkem nejen pro milovníky puzzle, ale prakticky pro kohokoli.

Naše puzzle nabízejí maximální relaxaci, snižují stres a uvolňují mysl, takže si je můžete skládat i sami, abyste se vymanili z každodenní rutiny.

Můžete je ale také skládat s rodinou, partnerem, přáteli, nebo je dokonce soutěžit, kdo je zvládne složit rychleji.

Samozřejmě, že ano! Naše dřevěné puzzle se sice skládají z drobných dílků, takže jejich sestavení není snadné, ale každý to zvládne za více či méně času! 😊

Nehledě na to, že skládání puzzle rozvíjí jemnou motoriku, takže i když teď nejste nejlepší, po několika pokusech uvidíte výrazné zlepšení (i v tomto ohledu).

Přeprava

Objednávky podané do 12:00 budou doručeny doručovací společnosti ještě týž den, takže zásilka dorazí do 2-3 pracovních dnů.

Pokud objednávku zadáte po 12:00, můžeme ji odeslat až následující den, takže skládačku obdržíte do 3-4 pracovních dnů.

Můžete si vybrat ze 2 typů doručení:

Doručení domů: 89 Kč
Zásilkovna Z-Box / výdejní místo: 69 Kč

Při koupi alespoň 2 dřevěných puzzle je doprava ZDARMA.

V současné době si můžete vybrat ze dvou možností doručení:

  • Doručení domů
  • Zásilkovna Z-Box / výdejní místo

Po předání zásilky kurýrovi vám náš logistický partner zašle informační e-mail, včetně ID zásilky, pomocí kterého můžete zkontrolovat stav zásilky na webových stránkách kurýra.

Balíčky objednané u společnosti Zásilkovna můžete sledovat zde: https://www.zasilkovna.cz/

Balíčky objednané s doručením domů můžete sledovat zde: https://trace.wedo.cz/index.php

Samozřejmě ano, veškeré poznámky napsané na objednávkách jsou vždy předány kurýrovi.

Doručení domů

Pokud v době příjezdu kurýra nejste na adrese, není to žádný problém, protože kurýr se pokusí zásilku doručit celkem dvakrát.

Pokud předem víte, že v době doručování zásilky nebudete na adrese, zavolejte na zákaznický servis kurýrní služby a požádejte je o doručení zásilky následující den, kdy budete na adrese určitě přítomni.

Zákaznický servis WE|DO: +420 246 092 912

Jakmile předáme zásilku našemu doručovacímu partnerovi, zašle vám e-mail s oznámením, že od nás zásilku obdržel.

V den doručení vám zašlou další e-mail s informací, že zásilka bude doručena dnes, a s předpokládaným časovým harmonogramem příjezdu kurýra.

Pokud je v informacích uvedeno telefonní číslo kurýra, můžete se s případnými požadavky nebo dotazy obrátit přímo na kurýra.

Pokud telefonní číslo kurýra není uvedeno v informačním letáku, měli byste se v případě dotazů nebo nejasností obrátit na zákaznický servis kurýra (telefonní číslo na zákaznický servis je vždy uvedeno v informačním letáku nebo na webových stránkách kurýrní společnosti).

Kurýr vám (obvykle) zavolá těsně před doručením zásilky.

Kurýr se pokusí doručit zásilku celkem dvakrát.

Po druhém neúspěšném pokusu o doručení nám bude zásilka vrácena.

Pokud jste doma jen málokdy, můžeme vám doporučit dvě věci:

  • Objednávku si můžete vyzvednout v jedné z tisíců poboček Zásilkovna Z-Box / výdejní místo.
  • Můžete také požádat o doručení zásilky na pracoviště nebo, pokud je to možné, k sousedovi (k tomu však soused potřebuje vaši plnou moc).

Ano, vaši zásilku může vyzvednout někdo jiný.

Zásilkovna Z-Box / výdejní místo

U zásilky, která míří do Z-BOXu, máte na vyzvednutí máte 2 kalendářní dny. Prodloužení je možné maximálně o 1 den na celkové 3 kalendářní dny.

Je několik způsobů, jak prodloužit úložní dobu vaší zásilky:

  • Pomocí mobilní aplikace Zásilkovna: stačí si dohledat zásilku a kliknout na tlačítko “Prodloužit”.
  • Telefonicky na čísle +420 216 216 516.
  • Pomocí odpovědní SMS.

Na výdejních místech je standardní úložní doba 7 dnů a prodloužení je možné o 14 dnů.

Je několik způsobů, jak prodloužit úložní dobu vaší zásilky:

  • Pomocí mobilní aplikace Zásilkovna: stačí si dohledat zásilku a kliknout na tlačítko “Prodloužit”.
  • Telefonicky na čísle +420 216 216 516.
  • Pomocí odpovědní SMS.

Pokud si vyberete způsob doručení “Zásilkovna Z-Box / výdejní místo”, můžete bohužel zadat objednávku pouze s platbou předem.

Samozřejmě můžeme, ale doporučujeme vám nejprve podívat se na webové stránky společnosti Zásilkovna nebo zavolat na její zákaznický servis, protože tam vám nejlépe zodpoví vaše dotazy.

Zásilkovna FAQ: https://www.zasilkovna.cz/zakaznicky-servis

Telefonní číslo zákaznického servisu Zásilkovna: +420 216 216 516

Platba

Náš internetový obchod v současné době nabízí platbu kartou (prostřednictvím bezpečné platformy Stripe) a platbu na dobírku.

Dobírkou

Můžete také zaplatit na dobírku (pouze při doručení domů).

Poplatek za dobírku činí 30 Kč.

Doručení domů

U kurýra můžete zaplatit v hotovosti nebo kartou.

Zásilkovna Z-Box / výdejní místo

Pokud si vyberete způsob doručení “Zásilkovna Z-Box / výdejní místo”, můžete bohužel zadat objednávku pouze s platbou předem.

Bohužel se tak děje ve velmi malém počtu případů. Náš integrovaný poskytovatel platebních služeb (Stripe) v tomto případě není z nějakého důvodu schopen komunikovat s bankou, která vydala kartu použitou k platbě.

V takovém případě doporučujeme, abyste objednávku provedli s pltbou na dobírku.

Pokud si nepřejete objednávat na dobírku, pošlete nám prosím e-mail na adresu info@puzzies.cz a my vám pomůžeme problém vyřešit.

Objednávka

Pokud vaší objednávce ještě nebylo přiděleno číslo balíčku (tj. pokud jste dosud neobdrželi e-mail od našeho logistického partnera), informujte nás o svém požadavku na změnu e-mailem na adrese info@puzzies.cz a my přidáme další produkt (produkty), které si přejete přidat do objednávky.

Při nákupu na dobírku se cena za další produkty jednoduše připočte k částce za dobírku, a pokud platíte kartou, zašleme vám e-mailem odkaz, kde můžete rozdíl doplatit.

Pokud již vaše objednávka číslo zásilky má, není bohužel možné jej změnit. Další produkt(y) si můžete objednat v nové objednávce.

Pokud vaše objednávka dosud neobdržela číslo zásilky (tj. pokud jste neobdrželi e-mail od kurýrní služby), informujte nás o svém požadavku na změnu e-mailem na adrese info@puzzies.cz a my údaje v systému přepíšeme. Objednávky se obvykle uzavírají každý pracovní den ve 12:00, takže do té doby můžete tento typ změny provést.

Pokud je vaše objednávka již opatřena číslem zásilky, zavolejte prosím na zákaznický servis kurýrní služby a informujte je o svém požadavku na změnu.

Zákaznický servis WE|DO: +420 246 092 912
Zákaznický servis Zásilkovna: +420 216 216 516.

Záruka

Pokud nejste s objednaným produktem zcela spokojeni, vraťte jej do 14 dnů a my vám jej rádi vyměníme nebo dokonce znovu zakoupíme!

Kontaktujte nás na adrese info@puzzies.cz a my vám pomůžeme.

Před vrácením výrobku vás požádáme, abyste nám předložili doklad o koupi výrobku, který prokáže, že jste výrobek skutečně zakoupili u nás.

Do e-mailu zaslaného našemu zákaznickému servisu navíc přiložte fotografii stavu výrobku.

Poplatek za zpětné doručení hradí zákazník.

Vrácení výrobku je na vaše vlastní náklady.
Po vrácení výrobku se zavazujeme vrátit kupní cenu výrobku na uvedené číslo bankovního účtu do 14 dnů od vrácení výrobku.

Plnou náhradu můžeme zaručit pouze za nepoškozené produkty.

Pokud byl výrobek používán nad rámec toho, co je nezbytné pro určení jeho funkčnosti, bude částka náhrady snížena o amortizaci vyplývající z používání výrobku.

Pokud máte nějaké dotazy, pošlete e-mail na adresu info@puzzies.cz.

Máte ještě otázky?

Kontaktujte nás a my vám odpovíme do 24 hodin!

info@puzzies.cz

puzzies.cz

puzzies.cz

Zklidňuje | Uvolňuje | Relaxuje

Překvapte sebe nebo své blízké malým
doplněním energie